31. října 2015

O U T F I T #1 - H A L L O W E E N



Crop top $11.71 (295 Kč)
Sukně  $13.99 (344 Kč)
Boty $53.00 (1 303 Kč)
Přívěšek s lebkou $87.99 (2 164 Kč)
Bandana £2.00 (75 Kč)
Kabelka £52.00 (1 962 Kč)
Hodinky s kočkou $156.00 (3 836 Kč) 

Ahojte! Připravila jsem si pro vás speciální halloweenský outfit. Vlastně- úplně první outfit na tomto blogu :). Vím, že outfity vytváří ohromné množství blogerek, ale já jsem tak super, že vám sem přidám i odkazy a ceny :D.I když neslavím Halloween, ty boty jsou fakt super.

 
 




9 komentářů:

  1. Já bych tu snad poupravila ten top, dala bych ho celý černý, pak změnila hodinky na DW <3 a ty boty dala taky celý černý,ale to by už asi nemělo tu halloweenskou atmosféru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemělo :D Pro mě jsou právě hlavní ty botky, jsou prostě boží :D

      Vymazat
  2. Líbí se mi ty hodinky a ty boty, ale.. Hmm.. Sukně mi nesluší a břicho nerada ukazuju, takže zbytek bych i oželela :D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky :3 Na jiných blogách jsem nenašla kde ty věci koupit :3 Bude další outfit?!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, teď koukám, že to je z Ali, úžasná stránka, kupuju tam vše :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ja sa radšej tvárim, že oslavujem dušičky - aj keď vyrezávam tekvice, čo sa robí na Haloween :D Ale nerada sa hrám na američanku... Nevidím v tom dôvod, pretože my sme Slováci a Česi a mali by sme byť na to hrdí :) Ale k outfitu - je naozaj, naozaj super!!! Mne sa najviac páči to tričko :3 Naozaj až tak, že som schopná si ho ísť naozaj kúpiť, takže ďakujem za tie odkazy!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tričko se mi taky neskutečně líbí :):D No, ještě na něj mít postavu... :D

      Vymazat

Děkuju za komentář! :)