28. listopadu 2015

CESTOVATELSKÝ TAG

 


1.Vyjmenuj všechny země, ve kterých jsi byl/a:
Česko se asi nebude počítat :-D Takže je to Slovensko, Německo a Maďarsko. Žádné velké výpravy se nekonají, protože moje rodina není tak úplně cestovatelsky založená (dobře, spíš vůbec). Je ale fakt, že Česko mám fakt dobře proježděný a tím si kompenzuju to, že jsem si ještě zahraničí nějak moc neužila. Mám "objetá" všechna krajská města kromě Ústí nad Labem.


2. Která země/ místo se ti nejvíce líbilo?
Hrozně se mi líbilo v Liptovským Mikuláši. Ty výhledy byly fakt fantastický a navíc jsem viděla dům Martina Haricha :-D.

3. Kam by ses jednou chtěl/a podívat? 
Mám naplánovanou takovou cestu :-D Polsko, Litva, Lotyšsko, Estonsko, pak se projet trajektem a objevit se v Helsinkách, projet střední část Finska, přes Švédsko bych trochu "ochutnala" i Norsko, pomocí dalšího trajektu bych se dostala do Dánska, kde bych to tak projezdila, pak si ještě udělala menší zastávku v Berlíně a hurá domů! Takže až budu mít v budoucnu vlastní auto, hromadu peněz a 1-2 měsíce volna, přesně vím co budu dělat! :-D

4. Vyjmenuj 3 věci, které si s sebou vždy bereš na cesty. 
1. Mobil a sluchátka
2. Foťák (který je teď mimo provoz, R.I.P.)
3. Oblečení
omlouvám se všem, co čekali něco zajímavýho 

5. Jmenuj nejlepší jídlo, které jsi kdy v cizině jedl/a.
Nemám tu žádnou exotiku, takže jsem jedla úplně běžně jako doma. :-)

6. Jaká byla tvoje nejmilejší cesta? 
Všechny jsou milý, protože jsem chtěla jet! :-D Něco, co dělám dobrovolně, nemůže být nemilé.

7. Máš nějakou negativní vzpomínku na některou z cest?  
Opět je to spojené s Liptovským Mikulášem :-D, když jsem přijela, dali mi halušky s bryndzou. Teď se mi budete smát, ale bryndzu jsem měla poprvé v životě a vůbec mi to nechutnalo a začala jsem se tak trochu nadavovat. Poprosila jsem, jestli by mi nedonesli něco na zapití a oni mi přinesli mlíko. Bylo mi divný zapíjet sýr mlíkem, ale fakt jsem to potřebovala zapít, tak jsem se hodně napila a... nebylo to mlíko. Bylo to nějaký speciální zakysaný mlíko či co a bylo to ještě horší než ten sýr. Ale ze slušnosti jsem to snědla celé a zapíjela to tím mlíkem. A pak mi bylo pěkně špatně. Od té doby nepiju mlíko, protože se mi jen při pohledu na něj udělá zle.

8. Kam se chystáš tento rok?
Tento rok bych se chtěla dostat do Polska, jelikož je to náš sousední stát a zjistila jsem, jak pěkná příroda tam je a kolik je tam zajímavých památek/míst k vidění!
A tak trochu jsem se zmínila před maminkou, že by jsem jako chtěla jet někam dál a překvapilo mě, že i přes její nenávist mě nezarazila hned na začátku :-D. Dokonce jsme si o tom fakt povídaly, a došly jsme k Itálii, protože ta se mi líbí brutálně a mamka tam byla když byla malá. Byla v Římě i v nějakém letovisku u moře a říkala že památky byly bomba, ale moře bylo hnusný. Nic si neslibuju, ale sentimentální vzpomínky někdy přece probouzejí chuť vrátit se xdd Takže se tu možná v létě objeví článek "Photodiary- ITALY", kdo ví. 

Nominuju každého, kdo tag dočetl až sem a má chuť ho udělat :-)



 
 
 

8 komentářů:

  1. No, dostala mě hlavně ta pětka, upřímně tě lituju... a neboj, když necestuješ teď, budešcestovat potom*snaží se tě povzbudit*

    OdpovědětVymazat
  2. Omlouvám se, myslela jsem sedmičku XDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, velice si vážím tvé povzbuzující podpory *ukápne jediná slza štěstí, načež se zvedne z postele, vezme si koláč a vrátí se zase do postele k notebooku*
      Ale fakt, bylo to pro mě takový nečekaný překvápko, protože já jinak sýry ráda :D Ale bryndza se se mnou asi kámošit nebude :p xd

      Vymazat
  3. Ani ja som nijak veľmi necestovala :( Ale ono nás to ešte počká :D
    A potom pôjdeme do Nórska a Dánska (však je to tam super :O) ale ja pôjdem (dúfam, že raz pôjdem) aj na Nový Zéland... to je taký môj vysnený cieľ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, však máme ještě tolik času.. :):D Jako, já chci i Japonsko a Indii, ale to je tak trochu úplně mimo XD Ale třeba mi to jednou výjde :)

      Vymazat
  4. To podivné mlíko byla na 100% žinčica (ovčí). Jinak moc hezký TAG, jsem se inspirovala.
    http://danfinka.blogspot.com/2016/03/cestovatelsky-tag.html

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář! :)