19. listopadu 2015

Co mě přivedlo k postcrossingu?

Co mě přivedlo k postcrossingu?
Miluju pohledy a vždycky, když někdo někam jede, prosím ho, aby mi nějaký poslal nebo přivezl. Když mi příjde takový papírový pohled do schránky, tak mám větší radost než když mi někdo pošle na facebook padesát fotek. Má to prostě své kouzlo a když jsem zjistila, že se to považuje za normální koníček a není to jen moje divnost, a dokonce existuje stránka POSTCROSSING , kde se sdružují lidé z různých zemí, kteří si chtějí taky posílat pohledy, neumíte si představit, jak moc jsem byla nadšená :-D.
Na začátku si můžete nechat najít maximálně pět lidí, kterým pohled pošlete. Ty vám vybírá systém, tak, aby se každému vrátil každý pohled co poslal. Což je super, protože kdyby to bylo na výběru, tak bych si vybírala pořád Finsko, Švédsko, Norsko, Litvu a tak pořád dokola. Šla bych jen po mých oblíbených zemích.
Napoprvé jsem si nechala najít tři adresy. Vyhodilo mi to tři holky, který mi podle profilu byly i hrozně sympatický (jedna taky hrozně moc miluje Percyho Jacksona!). Moje první tři pohledy právě teď cestují do Německa, Ruska a Washingtonu.
Nemůžu se dočkat, až mi taky příjdou. Jsem zvědavá, komu "vyjedu" :-D.
Pomalu, ale jistě přichází čas lyžovaček, takže už teď se chystám na to, jak budu všechny otravovat ,,A dovezeš mi z toho Rakouska pohled?"
 

14 komentářů:

  1. Postcrossing je pěkná zábava. Milá zábava. A drahá zábava... Pro ty, co to zajímá, tak poslání jednoho pohledu mě vyšlo na 25 korun (posílala jsem do Anglie a pak ještě do Ruska) a plus jsem dala ještě pár korun za pohled samotný. Možná se to teď nezdá, ale ono se to časem dost nasčítá...
    Co ale můžu říct, je, že když ti ve schránce konečně nějaký ten pohled přistane, je to naprosto úžasný pocit. V kažeém případě ale přeji hodně štěstí a hodně pěkných došlých pohledů při Postcrossingu a ať ti to nějaký čas vydrží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, já jsem nevěděla o tom, že pošta opět zdražila. Když jsem totiž posílala pohled do Anglie kamarádce před třemi lety, tak to stálo 20 Korun. Teď 25 a do spojených států dokonce 30.. :-D Pěkně mě to zaskočilo. Jo, strašně se těším už teď :3. Děkuju :-)

      Vymazat
  2. ja mám z Postcrossingu už tri pohľadnice :D jedna je z USA, ďalšia z Thajska a Nemecka
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  3. Jee dalsi postcrosserka :) ja uz to delam nejakou dobu, tak uz pohledu par mam, zverejnuju je i na blogu, chodi mi kolikrat fakt krasny. Muj vysnenej stat je japonsko a uz se mi dokonce postestilo a prisel mi odtamtud :) tak at i ty brzo dostanes svou vysnenou zemicku! :)

    OdpovědětVymazat
  4. o postcrossingu som už čo to počula, no po čase som na to zabudla, ale teraz si mi to znova pripomenula a myslím, že si to tiež raz vyskúšam! :)
    Nemáš záujem o vzájomné sledovanie? :) Weirdhouse

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, určitě do toho jdi! :D Tebe už sleduju :-)

      Vymazat
  5. Postcrossing je pre mňa niečo úplne nové :D Ďakujem že si ma s ním oboznámila!! Milujem, keď môžem niekomu urobiť radosť. Koľkokrát som veci poslala deťom do Afriky (len dúfam, že tam prišli). A toto mi príde ako super príležitosť! Navyše - čo by som dala za pohľadnicu z Nórska! Alebo z Nového Zélandu!
    Pohľadnice mám tiež rada, ale asi nie až tak ako ty :D Ja som maniak na čaje. Vždy, keď idem do cudzej krajiny, musím si tam kúpiť nejaký čaj. A vždy si jedno vrecúško nechám. Už ich mám 3 krabičky :D Ach jaj... Tie pohľadnice majú aspoň zmysel! Čaj nie :( Čo už.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem ti "rozšířila obzory" XD. Přesně tak, Norsko! :D Snad se mi to podaří.
      Náhodou, čaj je life, takže tě úplně chápu :D

      Vymazat
  6. Á další do party. Jsem ráda, že v tom nejedu sama :-)

    http://armeriaveritas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou se to zkusí a pak se nedá přestat! :D

      Vymazat
  7. Postcrossingovat mě baví. Bohužel posílat něco od nás výjde dost draho. Když jsem slyšela, že z Ruska kamarád posílal pohlednice v přepočtu myslím, za nějakých pět korun? Nejsem si stoprocentně jistá, každopádně ta cena se mi zdála směšná.
    Avšak za tu radost z pohledu to stojí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, a ode dneška se navíc zase zdražuje... :( Taky jsem slyšela, že je to v Rusku levnější, posílat do zahraničí, to se teda maj :D

      Vymazat

Děkuju za komentář! :)