20. prosince 2015

TAIWAN, TAIWAN, TEXAS

Čekala jsem, až budu mít doma alespoň tři pohledy, aby jsem neměla článek s jedním obrázkem :-D.
Jsou to moje první tři pohlednice z ofc postcrossingu, takže... jsem happy xd. První pohledy jsem čekala buď z Ruska nebo Německa (kam taky pořád posílám), ale vyšlo to tak pěkně, pohledy urazily velkou dálku.
První pohled je od Ariel z Taiwanu. Všimněte si toho, že motiv
na známce je stejný jako na pohledu- psala, že jsou to speciální pohledy, které se tam prodávají jen jeden týden v roce. Hrozně se mi líbí ((:




Další pohled je opět z Taiwanu. Slečna mi přála šťastné a veselé Vánoce. Já mám vánoční pohledy hrozně ráda a posílání vánočních pohledů je jeden z důvodů, proč se vždycky těším na Vánoce! :-)

Poslední pohled je z Texasu. Francelle mi napsala, že miluje květiny a její největší koníček je jejich pěstování. Proto mi poslala pohled s divokými květinami, které rostou v Texasu. Na prostředním obrázku dole je Bluebonnet- jejich národní rostlina.

Takže to máme všechno a závěrem bych se vás chtěla zeptat, posíláte na Vánoce papírová přání nebo pohledy? :-)

2 komentáře:

  1. To vypadá hrozně zajímavě :o Už jsem přemýšlela, že bych se do postcrossingu zapojila, ale ještě jsem na to nenašla čas :/ :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem o tom přemýšlela taky pěkně dlouhou dobu, ale nakonec jsem se "rozhoupala", a nelituju toho :).

      Vymazat

Děkuju za komentář! :)