5. prosince 2015





Vánoce se blíží čím dál tím víc rychleji. 
Tento rok mě zachrání to, že jsem v našem městě našla fakt super obchod. Vždycky jsem věděla, že tam je, ale nikdy jsem tam nešla. Je to vlastně drogérie, ale je... jiná. Prodává se tam dárková kosmetika. Tím myslím různé sety, parfémy, už zabalené přípravky... Upřímně, byla jsem tam jako Alenka v říši divů :-D. 
Na horním regálu jsem našla krásně zdobenou květinovou krabičku. Ano, mluvím jenom o krabičce, ale tahle krabička se řadí mezi ty nejhezčí krabičky, co jsem kdy v životě viděla. Otevřela jsem krabičku a v ní bylo růžové tuhé mýdlo. A v něm bylo vyryté "Jsi úžasná". Hned jsem věděla, že mám vybraný dárek pro mamku. Vlastně ho ani nebudu muset balit, stačí jen přidat visačku.
Ať je to jakákoliv obyčejná věc, tam ji najdete tak krásnou, že ji prostě musíte vzít. Jen na sprchové gely jsem se dívala deset minut.
Takže tento rok jsem celkem zachráněná, protože mám vlastně vybrané dárky skoro pro všechny.
Výborně.
Je zima, takže si můžu dělat Horké Cappy. Kdysi jsem to ochutnala v jednom baru (ano, chodím tam jenom na džus a kofolu, tati :-D) a hrozně mi to chutnalo. Vlastně je to jenom horký džus, do kterého nacpete hromadu koření. Hlavně hodně skořice.
Miluju posílání vánočních pohledů a přání, už se nemůžu dočkat!
Taky pro vás chystám pár vánočních článků- takže to tu nezapomeňte pravidelně kontrolovat :-)
Jo, a taky tu mám takovou "drobnou" změnu- odteď tu na mě dává pozor barevný lev v nadpisu. Proč zrovna lev? Lev je symbol síly, odvahy a statečnosti, jsem narozena ve znamení lva a je to moje nejoblíbenější zvíře.




4 komentáře:

  1. Horké Cappy miluju!! Pracuju v Coca Cole, takže si to můžu dělat kdykoliv mám příležitost a je to naprosto skvělý. Mám to ráda i samotný bez koření, jenom ohřátý a aaach bože, tak moc to miluju :D. S tím nakupováním to je uplně to samý, včera jsem šla do jednoho obchodu, nechala jsem tam "pár" korun, pak za mnou přijel do nákupního centra přítel, šla jsem mu naproti kolem toho obchodu a když jsme ho míjeli zpátky, utratila jsem tam znova tu samou částku... během cca 2o minut :D. Prostě jsem musela!
    Jinak máš moc pěkný blog. :-)
    ~Ježkovy voči!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Horký cappy je život♥♥♥
      Přesně tak! :D Někdy se to prostě koupit musí, jinak to ani nejde.. :D Je škoda tam nechat nějakou pěknou věc.

      Vymazat
  2. Ten čas utíká fakt hrozně rychle, vánoce hned za rohem :D Už se na ně ale moc těším. Já jedu v úterý do primarku, kde snad nakoupím zbytek vánočních dárků, které mi ještě chybí :D Moc dobře znám ten pocit, když prostě něco vidíš, a musíš to koupit... prostě to v tom obchodě nemůžu nechat, to by byla akorát velká škoda. A pak se vždy divím, kde sem ty peníze nechala :D
    Horké cappy jsem ještě něměla. Ale normální studené mi chutná, nejvíc jahoda, tu si dávám fakt všude :D
    Ten lev je moc hezký! :) Krásné zvíře. :)

    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, tak to přeju pěkný nakupování :D
      Horký cappy prostě musíš vyzkoušet! Já jsem si první říkala "panebože, vždyť je to jenom teplej džus", ale... ta chuť.. :D
      Oh, děkuju :3 Lvi jsou hezcí vždycky.

      Vymazat

Děkuju za komentář! :)