20. ledna 2016

Německo, Francie, Holandsko, Japonsko, Taiwan a opět Německo

Opět tu mám další pohledy- tentokrát z Německa, Francie a Holandska, Japonska a Taiwanu. Z Holandského pohledu jsem měla fakt extrémní radost, protože... mám Holandsko ráda :D. A ano, vím, že bych správně měla říkat Nizozemí místo Holandsko, ale prostě mi to "nejde přes pusu".


 

První pohled je od Carsten, která žije ve vesničce Walsrode, u městečka Lüneburger, který je u Hamburku (menší zeměpisná vsuvka... :D). Pohled urazil cestu dlouhou 673 km jen za tři (!) dny. Lüneburger Heide je vlastně skanzen, zároveň ale největší chráněná oblast v Sasku. Upřímně- pohled se mi nelíbí. Tento odstín fialové je divný a když vidím tu otřesnou kombinaci žluté a fialové, chytám celkem záchvat. Nicméně- když si projedete fotky třeba TADY , není možný aby se tam někomu nelíbilo! Nádherný. Myslím, že mám tip na skvělej výlet, někdy v budoucnu se tam rozhodně podívám :-).


Druhý pohled mám od Catariny, která bydlí v Épernay- blízko Paříže. Poslala mi pohled s katedrálou Notre-Dame ve tmě. Notre-Dame znám, taky bych ji někdy chtěla vidět, takže mi pohled udělal fakt velkou radost. Cestu dlouhou 976 km zvládl za 12 dnů.







Poslední pohled, který mi zároveň udělal největší radost, je od Helen z Holandska . Poslala mi Binnenhof- sídlo holandského parlamentu v Haagu. Pohled je velký a fotka na něm je krásná. Prostě super pohled :). Tento urazil trasu 946 km za 12 dnů stejně jako pohled z Francie.


 Architektura v Japonsku je super - možná proto, že je pro mě "exotická". Radost z tohoto pohledu byla maximální :).


 Miluju mangu a anime, takže tenhle pohled je prostě boží :D. Ni hao znamená čínsky ,,Jak se máš?"


Mám ráda staré pohledy a tenhle to splňuje dokonale - slečna ho našla v antikvariátu, je z 80. let a jsou na něm lidi ( :D ), takže se můžu podívat, co zrovna "letělo". Ty červené šaty na paní uprostřed by byly nositelný klidně i teď!

To byla moje menší várka pohledů. Otázka pro vás: Z jaké země byste rádi dostali pohled? :)

2 komentáře:

  1. Já doufám v pohled ze Španělska, přesto že jako zemi takovou Španělsko moc nemusím, mají tam moc pěkný místo. V co doufám úplně maximálně je, že jednoho dne najdu ve schránce pohled z Irska :-) nejlépe nějakou krajinku.

    http://armeriaveritas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase nejvíc doufám v pohled z Finska, ale ještě jsem teda neměla štěstí :D Snad to někdy příjde xD Mě by ze Španělska potěšil nějaký pohled s pláží nebo z Barcelony (la sagrada familia)

      Vymazat

Děkuju za komentář! :)