22. února 2016

MOJE PRVNÍ GIVEAWAY


Ahoj, připravila jsem si pro vás malou giveaway, která je zároveň první na tomto blogu- jééé! :)

Co vlastně můžete vyhrát?
1. Lak na nehty Essence I trends, odstín 10- nude sweet nude
2. Zápisník "Always keep a handy notebook, you never know when inspiration will strike"
3. Závěsnou pokojovou jasmínovou vůni

Musím říct, že jsem nikdy lakům od essence nevěnovala žádnou pozornost- můj postoj ale změnilo to, když jsem jeden dostala od spolužačky na Vánoce. Ok, asi to nebyla zrovna věc co by mi nějak zásadně změnila život :D, ale od té doby si všímám značky essence mnohem víc, protože ten lak byl fakt boží. (tím tady nechci dělat nějakou reklamu, ale chápete, pořád si říkám, proč jsem essence "neobjevila" dřív)

Jak vyhrát?
1. Sledujte můj blog přes GFC
2. Do komentáře mi napište vaši nejoblíbenější barvu a svůj e-mail, na kterém vás můžu kontaktovat v případě výhry
3. Vítěze vyhlásím 29.2. v 18.00, do té doby se pořád můžete zapojit :)
 

Hodně štěstí!


24 komentářů:

  1. GFC- Radka Úžasňáková :D
    Modrá, jsem strašněj modrofil :D :)
    Radca7@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  2. GFC - Lory Humble
    Mám ráda černou a fialovou.
    loryhumble@gmail.com

    Předem gratuluji výherci, ceny jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. GFC - Soňa Profantová
    Najviac asi čierna, šedá a biela, no nepohrdnem ani fialovou :)
    sonka3819@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. GFC - Marky
    Nejradši mám tyrkysovou - takovou, jaká je v mořských lagunách... Je to nádherná barva!
    marky48dsp@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. GFC-Anna Janíčková
    fialová :3
    anna@janicek.info

    OdpovědětVymazat
  6. GFC-Klára Dostálová
    Tyrkysová :3
    kikivavadostalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. GFC Kateřina Výmolová
    Fialová
    vymolovak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkná Giveaway :)

    GFC- Rozálie Metelková
    email: rozaliemetelkov@seznam.cz
    -má oblíbená barva je černá, může se kombinovat se vším :)

    ROSEMDIARY

    OdpovědětVymazat
  9. sleduji jako caty.
    lindik1@gmail.com
    vínová a černá :)

    OdpovědětVymazat
  10. GFC> Terulle Turynová
    Mezi mé nejoblíbenější barvy patří světle hnědá (http://www.kupsi-tapety.cz/files/products_images/product_middle/0/3021-44_tapeta_na_zed_ok5.jpg)
    a rudá červená (Jako ta 312 - http://www.shopnisi.cz/fotky21208/vzornik_shopnisi_new.png).
    Mail> terkaturynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    Moje oblíbená barva byla odjakživa černá a poslední dobou mám taky moc ráda tyrkysovou :)
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Marcela Čonková
    email: onkov.marcela@gmail.com
    Ja momentálne už dlhšiu dobu ulietavam na tyrkysovej a mentolovej, posledné nákupy všetko len v týchto farbách, musím si už asi dať stopku a prejsť aj na iné farby. :)

    OdpovědětVymazat
  13. gfc: simona sakacova
    email : simonasakacova@gmail.com
    stale ostavam verna ciernej :) xoxo

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Alex B
    email - sasanemo@azet.sk
    Momentálne mám najradšej ružovú farbu :)

    OdpovědětVymazat
  15. GFC: Terka Černá
    Modrá ♥
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Gfc slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz
    Moje oblíbená barva je černá.

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji jako Ve Mu
    email: v.e.r.d.a@centrum.cz

    Moje nejoblibenejsi barva je momentalne seda v kombinaci s tmave ruzovou.. Je to velmi zenske a prijemne se to doplnuje...

    Liceni pouzivam prirozene a v zemitych barvach..

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Moje nejoblíbenější barva je tyrkysová :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. gfc jako Teri Vopatová :33
    nejlepší barva je vínová a pastelové růžová:)
    terinkav.7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Váu. tak moje obľúbené farby sa menia podľa ročného obdobia a podľa pantone farieb roka samozrejme. Biela sivá čierna a beige sú jediné tri stálice môjho šatníka. A s novým rokom a prichádzajúcou jarou si obľubujem rose quartz a serenity

    GFC: Romanka Gonšenicová
    mail: romankagonsenicova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Essence jsem si poslední dobu taky moc oblíbila:) No a barva je momentálně šedá :)
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Essence jsem si poslední dobu taky moc oblíbila:) No a barva je momentálně šedá :)
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. gfc: Hizaki Sawaiii
    Minako-chan@email.cz

    černá,hnědá,šedá a zelená :)

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    Asi černá a růžová :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář! :)