28. června 2016

SUPER FONTY ZDARMA

Ahojte!
Sesbírala jsem pro vás pár mých oblíbených druhů písma, které si můžete jednoduše stáhnout zdarma. Nejradši mám fonty ve stylu ručně psaného textu. Hodí se na popisky na fotky, nebo jako nadpisy :).

FOX IN THE SNOW- ke stažení ZDE

ARACNE LIGHT- ke stažení ZDE  
ORIGO- ke stažení ZDE

 DEBBY- ke stažení ZDE
SHORELINES- ke stažení ZDE
 Myslím, že většina z vás bude vědět, co dělat dál (po stažení). :D Kdyby ne, jsou potřeba jenom dva kroky.

Otevřeme si složku s písmem- bude ve stažených souborech. Dále si otevřeme OpenType soubor a klikneme na tlačítko instalovat :D Jééé!

Příliš žluťoučký kůň pěl ďábelské ódy- jediný písmo, který podporuje český znaky, je aracne light. Háčky a čárky ale někdy obcházím tak, že si je jednoduše "dokreslím", třeba v malování. Po chvilce cviku to vypadá, že tam ta znaménka opravdu měla být :D.

13 komentářů:

  1. Pěkné fonty :) Dříve jsem je stahovala jako zběsilá :D

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ručně psaných fontech jsem popravdě závislá 😂

      Vymazat
  2. Poradím - Pokud tvoříš třeba obrázek ve photoshopu, a dáváš nápis na fotku, místo dokreslování udělej to, že háček uděláš jako malé v :) pak mu jen zmenšíš velikost a naraanžuješ podle potřeby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To celkem ušetří čas :D A taky mě to fakt nikdy nenapadlo 😂 Děkuju

      Vymazat
  3. libi se mi fox in the snow. akorat jsem nadpis clanku cetla super FRONTY zdarma a zajimalo me, kde jsi musela cekat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂 Třeba včera jsem čekala v mega frontě na cinetube :D Nekonečný.

      Vymazat
  4. Ten font DEBBY je totálně boží! 💕👌 Jen bych příště udělala článek delší ➡😊😵.

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, to jsou vážně pěkný fonty. Já už jsem si dlouho žádný fonty nestahovala, takže ti musím poděkovat za usnadnění práce :D

    OdpovědětVymazat
  6. Klidně jich může být příště i víc. :D Fox in the snow je parádní. By Corra

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem v práci s fonty nikdy nebyla moc zběhlá, takže moc díky za tip.
    Hodně se mi líbí třeba hned ten druhý :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten druhý vypadá skoro úplně přesně, jako moje písmo, když píšu tiskacím :D Kvůli tomu ho používám kde to jen jde :)

      Vymazat

Děkuju za komentář! :)