13. ledna 2017

DLOUHO PRYČ

Myslím, že jste si stihli všimnout toho, že můj blog zel asi čtyři měsíce prázdnotou. 
Pustoprázdno.
Fakt ani čárka. 
Tahle doba byla pro mě zlomová a svým způsobem taky dost těžká. Můj život se změnil od základů a lhala bych, kdybych napsala, že se mi to nelíbí. Právě naopak. Celou tuhle změnu má na svědomí jediná věc...

Letošní zima je celkem pěkná


BYDLÍM NA INTERNÁTU

Asi si říkáte, že tato změna není až tak zásadní, ale pro mě zásadní byla snad až moc. Ani ne během půl roku jsem se dostala ze svých melancholických nálad, každej den trávím spoustu času venku a mám hromadu nových přátel. Předtím jsem prakticky jenom seděla doma, dívala se na DW a měla deprese, ze kterých jsem se prostě neuměla dostat. Přitom stačilo jenom změnit prostředí. 

Je pravda, že tenhle internát je zařízenej fakt skromně (to, na co si stěžují ostatní je v porovnání s tím mým luxus :D), ale na druhou stranu, mám úžasný spolubydlící, se kterými by se mi líbilo i v rozpadlý chatrči.

Hlavně první dva měsíce byly nepředstavitelně hektický. Musela jsem zařídit a nakoupit spoustu věcí a taky mi delší dobu trvalo, než jsem si zvykla na jiný režim, než jaký mám doma. 

VÍDEŇ
V prosinci jsem navštívila Vídeň. Byl to dvoudenní výlet a pro mě super dárek k Vánocům. Prošli jsme snad všechny vídeňské trhy, Belvedere, Schonbrunn, muzea, ZOO, projeli se metrem,... Je pravda, že jsem málem umrzla, ale i tak to bylo úžasný. Vánoční Vídeň je klasika, která snad nikdy nezklame. Snažím si vzpomenout na nějaký líp nazdobený město. A... ne. Asi si nevzpomenu. Na trzích jsem vykoupila snad všechno a celou návštěvu Vídně jsem zakončila nákupy v Primarku. Myslím, že ani nemusím pokračovat. Jsem teď prostě bez peněz. :D

Palác Belvedere (na téhle fotce to vypadá, že tam bylo teplo... nebylo)



-vzpomínka na podzim-

Normálně po Polsku v ponožkách nechodím, nebojte se. Jenom jsem si už potřebovala odpočinout od těch bruslí...

VLAKOVÉ ZÁŽITKY

České dráhy se mi mezitím postaraly o spoustu zajímavých zážitků. Sjíždět autobusem Jeseníky? Trčet v noci půl hodiny v horách? Neplánovaná návštěva Olomouce na dvě a půl hodiny? Žádnej problém! :D Mám ráda vlaky, ale upřímně- některý situace mě přivádějí k šílenství. Jistě, podívala jsem se díky výlukám nebo četným přestupům na místa, kam bych možná nikdy sama od sebe nezavítala. Takže jsem si tak trochu rozšířila svý obzory. Jenom jestli mi to za ty nervy stojí...



Jo, a taky yo hablo un poco de español
Teprve uvidím jak se projeví moje jazykový schopnosti na španělštinu :D

2017
Myslím, že rok 2017 bude hodně zajímavej a chci vám (opožděně) popřát hodně štěstí, zdraví, lásky, peněz... však to znáte. Na tento rok mám snad jenom jedno předsevzetí- užít si ho, mít hodně nových zážitků. V srpnu se chystám na větší výlet do Norska (cestou navštívím i Německo, Dánsko a Švédsko). Už teď se neskutečně těším, navštívit Skandinávii byl vždycky můj sen. Určitě o tom napíšu na blog. Celkově bych chtěla začít zase psát. V únoru pojedu na hory (Kralický Sněžník), takže se tu určitě objeví nějaké fotky. :) Jo, a jestli poletíte v červnu nebo v červenci na dovolenou z ostravskýho letiště, tak se určitě uvidíme. Bude to snad moje první opravdová práce. :D Těším se, práce na letišti je (pro mě) hodně zajímavá. 

Těším se na vás u dalšího článku, zatím ahoj. Užívejte sníh, jestli u vás je.






4 komentáře:

  1. Změna je život - a i když si to ze začátku nikdo nechce přiznat, nakonec jsme za to rádi. Já sama mám z výběru budoucí školy, v mém případě vysoké, celkem obavy a jsem proto celkem ráda, že na to zatím ještě pořád mám čas a můžu bydlet doma. Rok 2016 byl plný (ne)čekaných zážitků a pochopitelně ti přeju, aby i ten letošní byl přinejmenším podobně zajímavý - a ať ti všechny plány vyjdou (do Skandinávie bych taky jela hned).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeju ti, aby sis vybrala dobře a byla tam spokojená. :)
      Na ten skandinávskej výlet jsem úplně natěšená, i když do něj zbývá ještě dost času. :D

      Vymazat
  2. Máš moc pěkný blog a v tomto příspěvku krásné fotky!
    Beauty by K. - soutěž

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář! :)