4. března 2017

ÚNOROVÉ ZÁŽITKY

I když jsem si na konci ledna říkala, že to celý hektický období plný všemožných zátěží určitě skončí a únor bude ve znamení volnýho času a pohody, nakonec tomu tak nebylo. Únor byl pro mě opět stejně náročný jako předešlý měsíc.

Naše škola udržuje takovou hezkou tradici- předávání vysvědčení na ledě. Ne, nedělám si srandu. Poslední den prvního pololetí dělá celá škola hada na zimním stadionu a jednotlivé třídy předvádí své dechberoucí kreace, za které odborná porota složená z učitelů, kterým se zrovna chtělo, uděluje body. Třída s nejvíce body není týden ústně ani písemně zkoušena, no neberte to. A na to, že jsme začali choreografii nacvičovat asi tři dny předem, to dopadlo dobře. U nás na škole máme dvanáct tříd a my se umístili jako šestí. Sice jsme nevyhráli, což byla škoda, ale bruslení jsme si užili. 




Druhý týden se nesl ve znamení snowboardování. Jela jsem na Kralický Sněžník a musím říct, že je tam opravdu krásně. Tedy, tohle si pamatuju z prvního dne. Z druhého dne si žádný zážitek nepamatuju, protože mě přímo ze sjezdovky odvážela sanitka a kvůli otřesu mozku mám amnesii. V nemocnici mi řekli, že si pravděpodobně časem zase vzpomenu, ale na nic si nepamatuju doteď. Je to jako by mi někdo ukradl pár hodin mýho života. :D Šumperk taky nevypadá špatně, ale myslela jsem, že když tam někdy budu přespávat, tak v nějakém penzionu a ne v nemocnici. Tak snad příště.



Měla jsem spíš obličej na odřeninách než odřeniny na obličeji a jelikož mám i normálně komplexy z toho, jak vypadá můj obličej, v této době jsem doslova trpěla. Nepomohlo mi ani to, že mi úplně každý koho jsem potkala řekl, že vypadám strašně. Jako bych doma neměla zrcadlo. :D Taky jsem zjistila, že chodit tancovat do baru se zablokovaným krkem zřejmě není to pravé a že krční límec se má nosit i když vypadá blbě.

Poslední týden v únoru se na nás konečně dostala řada a náš okres měl jarní prázdniny. Super! Po chvíli mě to nadšení přešlo, protože pořád pršelo a tak jsem byla pořád uvnitř a dívala se na seriály. Na konci týdne jsem jela za kamarádkou, která bydlí celkem daleko, takže jsem u ní přespala, aby jsem hned nejela zpátky. Ukázala mi super les a v něm pramen, kterej všechny kameny zbarvuje do oranžova (obsahuje hodně železa). Připadalo mi hrozně vtipný, když jsem z toho pramenu pila (chápete- jsem zrzavá), ale pak jsem zjistila, že to vtipný připadá jenom mě a můj smysl pro humor je jednoduše podivný. Achjo. 

Pozoruhodný snímek zachycující dívku, které díky zázračnému pramenu zrezavěly vlasy!

Pak jsme vyšly (já jsem spíš vylezla) na jednu menší horu, na které stojí zřícenina Starý Jičín. Byla jsem tam poprvý a musím vám tohle místo určitě doporučit. Je tam klid a nádherný výhled na Nový Jičín, Velký Javorník, Lysou horu a v dálce jde ještě vidět i Ostrava (ok, ty ostravský komíny ten výhled trochu kazí). Po zdárným výšlapu jsme šly na pizzu a na zimní stadion. Musím se trochu pochválit - na zimních bruslích jsem byla asi potřetí v životě a už mi to celkem jde. Asi nebudu tak marná! :D 






Jaký byl váš únor? Co plánujete na březen? :)










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář! :)