Stránky

27. prosince 2015

8 typů lidí na Silvestra



1. N A T Ě Š E N Ý
Člověk, který se na Silvestra těšil celý rok. Nemůže se dočkat, až celá ulice (nebo celé město) uvidí jeho ohňostroj, který bude dělat na zahradě. Petardy nakupuje už v listopadu.

2. S I L V E S T R O V S K Ý   G R I N C H
Je mu úplně jedno, že je Silvestr- je to pro něj den, jako každý jiný. Jde spát v deset a všechny, co posílají  zprávy vinšující hodně štěstí a zdraví, automaticky posílá do prde háje.

3. Z Á T A H
Silvestr je přímo ideální na to, aby se vyřídily starý účty- na různých domech proto vídáváme vajíčka, toaletní papír, grafitti a všichni víme, že poštovní schránky zátah nikdy nepřežijí.

4. P A Ř M E N
Na Silvestra rozhodně nezůstává doma. Pro jistotu radši obrazí všechny kluby ve městě, aby se nestalo, že u něčeho nebyl.

5. I N T R O V E R T N Í   P A Ř M E N
Člověk, co tráví Silvestra s někým ve dvojici, nebo s menší skupinkou čítající maximálně 3 lidi. Potom o tom mluví strašně dlouho.

6. S O C I Á L N Í   S Í Ť A Ř
Člověk který fotí úplně všechno a všechno taky postuje. Hodně obvyklé jsou selfíčka s prskavkou, chlebíčky na stole, nebo ohňostroje. Na facebook přidá nějakou fotku s přáním a k ní označí v průměru asi padesát přátel.

7. S Á M   D O M A
Je na Silvestra sám a utápí se v depresích. Pokud má sociální fóbii a je introvert, tak se dívá na filmy, nebo si čte a říká si, jaký je to dneska super den.

8. O P I L Á  D V A N Á C T K A
Tím samozřejmě neurážím všechny dvanáctiletý, nevím jak je to jinde, ale v mým městě je tento jev sázka na jistotu- stejně jako je samozřejmost, že je 25. prosince v Albertu zavřený, na Silvestra se začnou na ulicích rojit opilý děcka, kterým ještě nebylo ani patnáct, sotva se setmí.


16 komentářů:

  1. Super článek. V každém typu jsem našla někoho koho znám.

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek! :D Až na 2. znám ke každému typu někoho :D :D :D
    Máš moc pěkný blog! :) dávám odběr a byla bych ráda kdyby jsi se podívala na můj blog a pokud se ti bude líbit tak i zanechala odběr ♥ a pokud můžu otravovat tak se prosím koukni na tuhle recenzi :D já vím jsem hrozně otravná.. -_- :D moc děkuju předem :)
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/2015/12/ledovy-drak-george-r-r-martin.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ♥
      O Ledovým draku jsem nikdy neslyšela, ale nějak mě to navnadilo, takže doufám že ji někde seženu :D Vypadá hodně dobře.

      Vymazat
  3. Docela trefne :D hodne znamych bych dokazala zaradit, sebe s troskou sebekritiky taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdá se mi, že sebezařazování je daleko těžší, než když máme zařadit ostatní! :D

      Vymazat
  4. sem 2. na silvestra vstávám normálně do práce, v práci jsem do 4 a nevidím v tom dni něco extra. mám doma kočky, které prskavky a petardy nenávidí a já jdu spát v deset i s manželem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem si pořizovala kocourka, tak jsem si myslela, že mu to bude taky vadit, ale (naštěstí) si spokojeně leží a nějaký petardy má někde :D:)

      Vymazat
  5. Pěkný článek :)) kdo ví kam se řadím já :D
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Sociální síťař :D Jo, to budu já, protože pařit mě maminka nepustí.

    OdpovědětVymazat
  7. ja som sa tam nenasla :) som nieco medzi grinchom a introvertnym parmenom, akurat o mojich silvestrovskych zazitkoch (vo dvojici) nedavam nikomu vediet :)


    Pozyvam na povianocnu GA o Dermacol a Guess tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem tak trochu sociální sítař no... :D ale jen trochu :DD
    Povedený článek :)
    http://adyadele.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahh.. pobavilo mě to :D ale v ničem jsem se nenašla :) jsem totiž takový mix introvertního pařmena a "sám doma", jen bez těch depresí a mluvení hrozně dlouho :D byla jsem celý večer s přítelem, doma, stavěli jsme puzzle, jedli spousta jídla, koukli se na ohňostroj a šli spát :D takže žádná party, ale mně to vyhovuje :)
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář! :)