Stránky

10. ledna 2016

Jsem roztříštěná

Jsem roztříštěná
Autor: Taheref Mafi
Počet stran: 287
Rok vydání: 2013
Nakladatelství: CooBoo


Anotace: Jsem prokletá. Mám dar.
Jsem zrůda. Jsem víc než jen člověk.
Můj dotek je smrtící. Můj dotek znamená sílu.
Jsem jejich zbraň. Budu se bránit.

Nikdo neví, proč je Juliettin dotek smrtící, ale Obnova s ní má své plány. Chtějí ji použít jako zbraň. Ovšem Juliettina představa je úplně jiná…

Moje recenze:  Všichni mi tuto knihu doporučovali, ale mě na první pohled nezaujala. Po nějaké době jsem se ji ale stejně rozhodla přečíst, protože přece nemůže být špatná, když ji ostatní tak chválili. 

Na prvních stránkách jsem celkem začala litovat, že jsem ji vůbec otevřela. Julietta (hlavní hrdinka) mi připadala hrozně nesympatická. Všechno se ale změnilo asi tak na straně 50, kde se z otravné pořád-litující-se holky vyklubala fajn postava. 

Příběh se v půlce knížky otočil o 180 stupňů a já jsem rychle zahnala ten nepříjemný počáteční pocit. Nemohla jsem se od knížky "odlepit" - všichni známe knížky u kterých víme, co se stane, ještě předtím, než si to přečteme. Tahle taková není. Většinu událostí jsem opravdu nečekala a po přečtení jsem si řekla, že tohle je fakt, fakt hodně dobrá kniha a je mi líto, že jsem její čtení tak dlouho odkládala. 

Nechci vám tu nějak moc spoilovat, protože nechci kazit to překvapení, které vám autorka nachystala :D.

Knížka je navíc psána takovým... osobním stylem. Nebyl to profesionální styl, připomínalo mi to povídku na nějakém autorském blogu- některým se to možná nebude líbit, ale já jsem to brala jako plus, protože se mi celá kniha četla dobře.


2 komentáře:

  1. Tuhle knížku mi taky všichni doporučují, ale já jsem ji pořád ještě nečetla :) Koukám, že bych to měla rychle napravit, protože knížka vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za komentář! :)