Stránky

14. června 2016

A... CO VLASTNĚ POSLOUCHÁŠ? #2


I STAND- GABRIELA GUNČÍKOVÁ
Myslím, že nás Gabča na soutěži Eurovision song contest reprezentovala dobře. Neskutečně se mi zalíbil její hlas :).



HERE I AM- ASKING ALEXANDRIA
Že je nejnovější album od AA bomba, není novinkou. Hrozně se mi líbí video k Here I am, i když mi zezačátku připadalo vtipný, jak si za tu krátkou dobu Denis asi tisíckrát sáhl na hrudník :D.


THE URGE- SAARA
Sara Forsberg aka Smokahontas aka SAARA je moje nejoblíbenější youtuberka, která se chce živit hudbou. Odešla od nahrávací společnosti, která ji svazovala a na konci května vydala svoje vlastní album helloimsaara. The urge je sice jedna ze slabších, ale zároveň je to její první písnička nahraná a natočená mimo studio Capitol records. Proto jí moc držím palce a těším se na vydání klipu k písničce Honey, která se mi líbí víc :).


DON´T THREATEN ME WITH A GOOD TIME- PANIC AT THE DISCO
Styl PATD se úplně změnil, dlouhý názvy písniček ale zůstávají :D. Klip se mi líbí, protože v něm vidím myšlenku "nevěřte všem", o čemž se v posledních dnech hodně přesvědčuju.


MY FACE- DODIE CLARK
Dodie je prostě boží a My face nemůžu dlouho dostat z hlavy. Taky se mi líbí, že se nestydí natočit se nenalíčená, i když má problémy s pletí.

Které písničky nemůžete z hlavy dostat vy? Podělte se do komentáře :D




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za komentář! :)