Stránky

16. ledna 2016

Co mě dokáže naštvat na blozích?


1.) Kouzelník
Někdo se naučil "čarovat" s kódy a všechno musí na blogu předvést- nejlíp dohromady! A tak tu máme měnící se header, blikající obrázky v menu, sněžení a růžový kurzor, který se mění na modrý a padají z něj třpytky! Samostatně jsou tyto věci fajn (kromě toho kurzoru), ale dohromady je to smrtelná kombinace. Většina lidí má raději jednoduchost - méně je někdy více.

2.) PíŠe tAkOvÝm ZpŮsObEm
Takhle se píšou tak jedině seminárky, když chcete opravdu naštvat učitele. Ale já z takového blogu odcházím - i když má zajímavé téma.

3.) CHCI ABYSTE OSLEPLI! 
Výrazné křiklavé barvy, které dělají očím zle a mnozí by si raději vypíchli oči, než aby na takovém blogu zůstali delší dobu. Věřte, že je lepší  t o h l e  než  t o h l e . 

4.) Vždyď na mím bloku nejsou žádný chybi! Ani gramatycký ne!
Chybička se může vloudit - ale v základních věcech, jako třeba ve vyjmenovaných slovech, by se chybovat nemělo. Je namístě článek po sobě projít a pořádně ho pročíst. Pravopis "těžších" slov se dá vygooglovat. Když se článek skopíruje do wordu, zůstanou nesprávně napsaná slova podtržená. Tak proč se ještě pořád objevují články s takovými chybami?!

5.) Arogance
Vytáčí mě, když je bloger arogantní. A to se objevuje u "známnějších" blogerů. Vždyť tomu, kde jsou, vděčí svým čtenářům - takže toto opravdu nechápu. Taky nepokládám za vhodný ignorovat komentáře - i když je jich u článku stovka, není přece problém odpovědět alespoň na jeden.

6.) Lži za spolupráci
Myslím, že to ani není nutný komentovat. Když vím, že je nějaký výrobek vyloženě na nic a nemyslím si to jen já a pak narazím na recenzi, kde je daná věc vychvalovaná a nadoraz se vyzdvihují samá pozitiva, někde z paty se doluje nějaké to další plus... To na mě udělá ten nejhorší dojem.

7.) Apologize
,,Omlouvám se za to, že jsem poslední článek vydala před třemi měsíci..." ,,Omlouvám se za neaktivitu..." ,,Promiňte, ale nevím o čem psát..." ,,Chci se omluvit, vůbec nemám čas na..." STOP! Bože, je to váš blog. Můžete si psát kdy chcete. Nejste povinni vydávat články každý den - když to budou opravdu dobré články, ostatní si zvyknou, že vychází jednou za měsíc. Hlavně se neomlouvejte - stačí napsat, že máte zrovna hodně věcí do školy, nebo se stěhujete... ostatní to pochopí. Ódy plné lítosti můžou být uschovány k nějaké jiné příležitosti.

A závěrečná otázka: Co dokáže naštvat vás?

18 komentářů:

  1. Mňa vytáča niekoľko už spomínaných vecí, najviac ale asi tá arogancia a klamstvá o spolupráci. Ale predovšetkým tá arogancia. Ako môže byť niekto hnusný na čitateľov, ktorí ho v podstate dostali tam kde je? A aj keby, tak už len preto, že si na blogu tvorím a budujem vlastné meno, tak by som si nedovolila byť vyslovene hnusná a urážať úplne cudzích ľudí. Jedna vec je mať iný názor, ale druhá vec je niekomu sa vysmievať, ponižovať ho či mu nadávať..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak - tyhle dvě věci jsou asi největší zlo.

      Vymazat
  2. Článe, který začíná slovy ,,Nevím o čem mám psát, ale..."


    www.byjennm.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mě absolutně vytáčí to vlezdoprdelkování, které tu funguje v komentářové sekci!!! Když se s dělám s článkem, který mi zabere třeba 6 hodin a pak se podívám do komentářů a tam na mě kouká: „Pěkný článek, Soňa z sonabloghard.cz". Kliknu na odkaz a tam čeká tuctový beauty blog bez nápadu a s hromadou grafických chyb. Docela se divím, že tyhle blogy někdo čte. Pokud ne, nechápu kde bere slečna vůli psát dál... Pokud jsi to dočetla až sem, omlouvám se za spam a jako odměnu vyhráváš zlatého bludišťáka!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to občas taky padám - většinu článků co dělám, hlavně těch odbornějších anebo ty, kde sestavuju cvičení, skládám dohromady desítky hodin a pak je tam v komentu jen tebou zmínéně nic :))))

      Vymazat
    2. *připravuje si poličku na zlatého bludišťáka* To dokáže naštvat pořádně :D. Mimochodem - soňa blog hard :DD Směju se jak blbec :D (neříkám, že mě nenapadlo ten blog začít hledat)

      Vymazat
    3. Taky jsem to radši předem zkontroloval, abych proti sobě náhodou nepoštval 13-ti letou fanynku metalu :D

      Vymazat
  4. Tý jo upřímně ani netuším, na moc blogů nechodím, a tam kam ano, chodím většinou pár let, sem tam narazím na něco nového, ale to jsou spíš střípky o kosmetice a to mě moc nebere :) (ale co si budeme povídat, to o čem píšu já, a že nejsem zrovna tématicky vyhraněná, nezajímá taky kdekoho) Nicméně ty pojízdné věci apod. mi přijdou taky dětisnké. Ignorace je věc normální, znám takových spousty ale ignoruju je sama.. Raději komentuju blogy z kterých na mě něco dýchne, a nemusí to být hned Klostrman :D Možná mi vadí kopírování témat, jedna blogerka napíše toto, a pak vidíte jízdu článků se stejným tématem, aneb věřme sobě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě dostaly tyto Vánoce a články "Co jsem dostala k Vánocům" nebo "What I got for Christmas". Příšerný. Odpočítávala jsem dny do konce prosince - a ty články na mě vyskakovaly i v lednu! Bála jsem se pomalu otevírat odkazy... :D

      Vymazat
    2. Jo to je pravda, jsem si v duchu říkala zda by někoho zajímala moje sbírka nožů na chléb a ryby, co jsem dostala :D A pak přišla záplava co si přeji. I když taky jsem loni něco takového psala - ale byla to spíš série snů a plánů, než rtěnek a sprcháčů :D

      Vymazat
    3. Jojo, myslím že takový raritky jako třeba Balea sprcháč nafocený pětkrát, pokaždý z jinýho úhlu, už nikdy nevyženem z hlavy :D... Nezbývá nám nic jinýho, než se obrnit a s úsměvem přivítat články na téma Valentýn. :D / :(

      Vymazat
  5. Mě absolutně vytáčí ta arogance. To určitě. A pak unboxingy. Ty jsou ve světě knižních blogerů až neuvěřitelně časté! Projíždím tak stránky a jediné co vidím "Unboxing #28477" "Rozbalovačka #847" a pak, když už udělám tu chybu a kliknu na to, tak jediné co vidím jsou články sestavené podle vzoru "Dneska jsem byl/a na poště a jéj, dostal/a jsem tenhle balíček! *100 fotek zavřeného balíčku* Tak to jdeme rozbalit! *Další hromada fotek o rozbalování balíčku* A pak, když už se konečně balíček otevře, tak vidíme záběr na obsah. Ale ne jen jednou. Vyfocený z tisíců různých úhlů. A pod tím autor napíše "Páááni, tohle jsem vůbec nečekal/a!" A to i přes to, že si ten balíček objednával/a. Vážně hrozný.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Girl online. Vložit do košíku. *o pár dní později* "Jééé, musím se vám pochlubit, dnes mi došla kniha Girl online, byla jsem mile překvapena, jdeme se na ni podívat" :DDDDDDD

      Vymazat
  6. Zaujímavý článok. Mňa osobne vie nahnevať, ak sa spýtam blogerky na nejakú otázku a oná neodpovie.

    vladiesblog.blogspot.sk
    Vladies

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) To mě taky dokáže zarazit. Ještě když v článku vyzývá, aby jsme se zeptali...

      Vymazat
  7. Přesně! Ve všem s tebou naprosto souhlasím, hlavně se sedmým bodem .. Často jsem tohle dělala na svém blogu, ale pak když jsem si po sobě četla ty články, zjistila jsem, že třeba půlku článku jsem zabrala omluvami za svou neaktivitu. Ve výsledku to vypadá hrozně, opravdu.
    onebookfanatic.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou jsem to taky napsala. Poprvé a naposled :D. Stačil jeden pohled a už mi bylo jasný, že tudy cesta nepovede... :D

      Vymazat

Děkuju za komentář! :)