Stránky

1. února 2016

V PASTI

V pasti

Autor: Michael Northrop
Počet stran: 207
Rok vydání: 2013
Nakladatelství: CooBoo                                                                 


Anotace: V den, kdy začala sněhová bouře, nikdo netušil, že bude trvat celý týden. Běsnící vítr, nekonečné závěje sněhu a vše spalující mráz. Pro ty, které bouře zasáhla, tak už není hlavní starostí, jak zůstat v teple, ale jak přežít.

Scotty a jeho přátelé Petr a Jason patří k posledním ze sedmi studentů, kteří po začátku bouře čekají v budově své střední školy, až pro ně někdo přijede. Brzo jim však dojde, že jim nezbyde nic jiného, než ve škole přenocovat. Což se nezdá jako vůbec špatný nápad, zvlášť když s nimi v budově zůstaly dvě nádherné holky. Ale pak vypadne proud, poté teplo. Vodovodní trubky zamrznou a popraskají. A na střeše se hromadí sníh, který je může každou chvíli zavalit. Jak dny pokračují, sněhové závěje jsou vyšší a vyšší a prázdné místnosti jsou chladnější a tmavší, všem postupně dochází, že nastává boj o holý život. A že budou muset učinit nejtěžší rozhodnutí ve svých životech.

Moje recenze: Upřímně, tolikrát jsem přemýšlela nad tím, co by jsem dělala, kdybych někde zůstala zavřená - v obchodě, ve škole nebo na nějaké výstavě, takže námět knížky mě vyloženě dostal :D.

Obálka je fakt super, jde vidět, že si s ní někdo pohrál. Kolikrát se mi stalo, že jsem měla v ruce knížku, která byla dobrá, ale měla přebal jako kdyby jsem ho dělala já v malování a spoustu lidí to odradilo od čtení. Nechtěli mi ani věřit, že se dá číst! :D U této knížky to nehrozí, myslím, že na první pohled dokáže zaujmout.

Knížka se dobře čte. Při čtení jsem měla pocit, jako by snad autor tohle celé prožil, dobře popsané byly i úplné maličkosti. Mě by třeba vůbec nenapadlo, že střechy vydrží tak málo. Zaměřovala jsem se na to, jak budou pít a jíst a to přitom byl okrajový problém, na školách totiž bývají jídelny s velkými zásobami :D.

Jediné co mi vadilo bylo to, že je knížka tak krátká! Klidně bych přidala ještě 100 stránek. Anebo druhý díl. Třeba o tom, jak jeli na školní exkurzi na nějaký hrad a zůstali zavření ve sklepení. V mučírně. A zjistili, že ty divné zvuky nejsou vítr... :D
P.S.: Nečetli jste nějakou dobrou knihu, která se odehrává ve Skandinávii? (ne Losí hovno, to si chci přečíst už delší dobu :)  Děkuju! :)

2 komentáře:

  1. O téhle knize jsme ještě neslyšela, anotace sice zní vcelku zajímavě, ale asi by to nebylo nic pro mě. Věřím, že spoustu lidí bavila, ale mě asi ne :) Jinak kniha ze Skandinávie mě momentálně taky nenapadá :D
    × tichyodpor.blogspot.cz ×

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, s těma knížkama ze Skandinávie je to těžký, kromě Jo Nesba mě nenapadá nikdo, kdo by se na jejich psaní zaměřoval :dd

      Vymazat

Děkuju za komentář! :)